Naše Ai řešení umí vytěžit data z faktur, účtenek, dodacích listů i objednávek, a zbavit vás tak zdlouhavého přepisování. Zrychlíte zpracování dokladů až o 80 %, snížíte chybovost a získáte okamžitý přístup k přesným datům pro vaše interní aplikace.

AI vytěží data během sekund a dokáže zpracovat tisíce dokladů měsíčně bez nutnosti navyšovat počet zaměstnanců.
Automatické vytěžení minimalizuje lidské chyby při přepisování. Systém se průběžně učí z vašich dokladů a neustále zvyšuje svou přesnost.
Menší potřeba manuální administrativy znamená výrazné snížení provozních nákladů a rychlou návratnost investice.
Data z faktur, účtenek nebo dodacích listů se okamžitě přenáší do ERP či účetního systému. Management má k dispozici aktuální a okamžitý přehled.
Technologie se snadno přizpůsobí objemu i typu dokumentů – od desítek po tisíce měsíčně, bez ohledu na formát či zdroj.
Vytěžená data se automaticky přenášejí do vašeho ERP, účetního či DMS systému. Odpadá dvojí práce a všechna oddělení pracují s aktuálními informacemi.






















Doklady přichází automaticky z e-mailu, nahráním skenu nebo integrací přes API. Všechny vstupy se sjednotí na jednom místě.


Umělá inteligence rozpozná a načte klíčová data z faktur, účtenek, objednávek či dodacích listů. Eliminujete ruční přepisování a výrazně zrychlíte práci.


Systém ověří údaje proti číselníku organizací, seznamu přijatých faktur, bankovním účtům, skladovým kartám apod. Díky tomu odhalíte chyby nebo nesoulad ještě před dalším zpracováním.


Docu-x OCR se umí naučit vytěžovat téměř jakýkoliv typ dokumentů. Naši zákazníci jej tak dnes využívají například na faktury, účtenky, objednávky, dodací listy, atesty, certifikáty, protokoly, CMR a další.
